Ticker

6/recent/ticker-posts

Bitter Meghan Markle complains that Kate Middleton gets backing of the Palace

Bitter Meghan complains that Kate Middleton 'snaps her fingers' and gets backing of the Palace after negative Tatler article, while she was crucified by the media and received no support.

Meghan Markle complains that Kate Middleton gets backing of the Palace

Meghan Markle has complained that Kate Middleton 'snaps her fingers' and is quickly backed by the Palace after a negative story, yet when she was crucified by the media she received no support, sources have told DailyMail.

'Meghan said Kensington Palace never once came to her defense when she was being shredded by the media. Now Kate gets a bit of negative press, and the Palace comes out in less than 24 hours to rebuke the claims made against her,' a friend said.

Last week, British society bible Tatler ran a cover story about Kate - headlined 'Catherine the Great' –  but Kate and William took issue with the article, saying it contained a 'swathe of inaccuracies and false representations'. Kensington Palace also sent legal letters to the magazine to remove the story from the internet.

Catherine the Great

Meghan pointed out to friends that she was plagued by negative stories and the Palace did nothing to interfere, despite pleas from Prince Harry. The inaction eventually led to the Sussexes quitting their royal duties and moving to Los Angeles.

It was also reported that the author who wrote controversial Tatler article claiming Kate Middleton felt 'trapped and exhausted' is friends with sister-in-law of Meghan Markle's BFF Jessica Mulroney, sources claim. Allegations over a rift between the Duchesses of Cambridge and Sussex were written by a journalist with links to Meghan Markle, it was claimed today.

Tatler article claiming Kate Middleton

Anna Pasternak wrote claims in Tatler including that Kate Middleton felt 'exhausted and trapped' in the Royal Family and fell out with Meghan in a row over whether Princess Charlotte should wear tights as a bridesmaid at her wedding and that she consulted a psychic.

But Kensington Palace has claimed the journalist's article - entitled Catherine The Great - contains 'a swathe of inaccuracies and false representations'.

-



Join our Forum

Post a Comment

0 Comments